interactive awards
Bireysel Emeklilik Otomatik Katılım Sağlık Sigortaları
Tam Katılım Saglık Sigortası’nı kimler alabilir?

Genel Saglık Sigortası hak sahibi olan Türkiye Cumhuriyeti vatandaşları ile yabancı uyruklu kişiler yararlanabilir. T.C. sınırları dâhilinde ikamet eden kisiler sigortaya kabul edilirler ve 15 günden büyük ve 59 yasından küçük kisileri teminat altına alır. 15 günden büyük ve 18 yasından küçük çocuklar tek basına sigortalanmamakla birlikte bu yas aralıgındaki çocuklar en az bir ebeveynle birlikte sigortalanabilir. Talep edilmesi durumunda, sigortalının bakmakla yükümlü olduğu evlenmemiş çocukları SGK kabul kriterleri baz alınarak sigorta teminatına dâhil edilebilirler. Çalışan, emekli, Bağ-Kur ve Emekli Sandığına tabi tüm sigortalılar SGK kapsamında olup, SGK prim ödemelerinde sorun yaşanan sigortalıların SGK’ları aktif olmadığında Tam Katılım Sağlık Sigortasından yararlanamazlar.

Sigortamdan ailem de faydalanabilir mi?

Tüm aile bireylerinizin Tam Katılım Sağlık Sigortasından faydalanması için ayrı ayrı ya da aile poliçenizle birlikte sigortalanması gerekir. Tam Katılım Sağlık Sigorta kapsamında her bireyin primi ayrı ayrı hesaplanır / ödenir.

Sigortamı istediğim zaman iptal edebilir miyim?

Evet, poliçenizi istediğiniz zaman iptal ettirebilirsiniz. Poliçeniz gün hesaplaması ile iptal edilecek olur. Poliçe başlangıç tarihinden itibaren geçen süre ve varsa ödenen toplam tazminat tutarı dikkate alınarak prim iade tutarınız belirlenir. İptal koşullarına dair ayrıntılı bilgiye Poliçe Özel Şartları’ndan ulaşabilirsiniz.

Sigorta sürem bitince yenileyebilir miyim? Yenilediğimde hasarsızlık indirimi alır mıyım?

Poliçenizi yıllık olarak yenileyebilirsiniz ancak indirim uygulanmaz.

Estetik Cerrahi, Kozmetik veya diyetisyen giderlerimizi karşılıyor musunuz?

Her türlü estetik ve plastik cerrahi ameliyatları (burun küçültme, rinoplasti, yağ aldırma, meme küçültme vb.), estetik amaçlı her türlü girişim, estetik amaçlı aşı, enjeksiyon ve tedaviler; terleme tedavisi, jinekomasti; poliçe öncesi dönemde ortaya çıkmış düşme, travma, çarpma, yanık ya da hastalık sonucu gerekli olabilecek her çeşit estetik ve plastik operasyonlar karşılanmıyor. Teminat dışı kalan halleri poliçe özel şartlarında inceleyebilirsiniz.

Poliçede bekleme süresi var mı?

Bazı hastalık ve komplikasyonlar ile ilgili müdahale ve yatarak tedavi giderleri, rahatsızlığın ani veya kaza sonucu olarak ortaya çıkmasına bakılmaksızın sigorta başlangıç tarihinden itibaren 3 AY süre ile bazı rahatsızlıklarda da 3 YIL beklemesi süresi uygulanıyor. Bu hastalıkları poliçe özel şartlarından takip edebilirsiniz.

Poliçemi yurt dışında da kullanabilir miyim?

Tam Katılım Sağlık Sigortası yurt dışı tedavi teminatı içermez.

Tedavi Masrafları Tazminat Talepleri İçin gerekli olan evraklar nelerdir?
  • Seyahat bilet fotokopisi
  • Kimlik fotokopisi
  • Seyahat edilen ülkeye giriş ve çıkış damgasının basılı olduğu ve pasaport sahibi bilgilerini içeren resimli pasaport sayfalarının fotokopisi
  • Şikayeti, anomnezi/hikayeyi, konulan teşhisi ve uygulanan tedaviyi içeren epikriz/doktor raporu, tüm tetkik sonuçları ve reçete
  • Sağlık kurumlarına yapılan ödemelere ait faturaların asılları ve ödeme dekontları
  • Tazminat beyan formunun eksiksiz tanzim edilmiş örneği
  • Ayrıca poliçede belirtilmişse, Seyahatin İptali/Gecikmesi/Rötarı ve/veya Bagajın Kaybı/Gecikmesi tazminat talepleri İçin gerekli evrakları Asistans Şirketinden temin edebilirsiniz.
Cumartesi günleri provizyon saat sınırlaması var mıdır? Resmi tatil ve Pazar günleri poliçem kapsamında nasıl hizmet alabilirim?

Gülümseten Tamamlayıcı Sağlık Sigortası’nda 7 gün 24 saat provizyon hizmeti verilir. Resmi tatiller de hizmet kapsamındadır.

Ödediğim poliçe primlerim için makbuz veriyor musunuz?

Evet, makbuz alabilirsiniz.

Tedavi faturamı kendim ödeyip Katılım Sağlık’a göndersem geri ödeme yapar mısınız?

Hayır, geri ödeme işlemi bu poliçede yapılmaz. Poliçe teminatları sadece anlaşmalı kurumlarda geçerlidir.

Geçmişte tedavi olduğum ya da tedavi görmeye devam ettiğim rahatsızlıklarımı kapsama alıyor musunuz?

Poliçe başlangıç tarihinden önceye dayanan hastalıklara ilişkin tedavi giderleri poliçe kapsamı dışında kalır.

Yatan hasta için Tıbbi Hasar Talepleri nasıl yapılmalıdır?

Sigortalının hastaneye yatmayı gerektiren tıbbi hasar talepleri için poliçe üzerinde verilen telefon numarasından Asistans Şirketini araması gereklidir. Tüm masraflar Asistans Şirketi tarafından önceden onaylanmalıdır; ancak Sigortalının bildirime muktedir olmaması durumu müstesnadır, bu durumda Asistans Şirkete mümkün olan ilk fırsatta ulaşılmalıdır.

Ayakta tedavi için Tıbbi ve Tıbbi Olmayan Hasar Talepleri nasıl yapılmalıdır?

Yatan hasta olarak hastaneye kabul gerektirmeyen, örneğin doktor muayenesi, ilaç veya röntgen gibi tıbbi hasar talepleri için Sigortalının bu masrafları direkt kendisinin ödemesi ve ikamet edilen ülkeye döndüğü zaman da bunların geri ödenmesi için başvuruda bulunması gereklidir. Tıbbi olmayan hasar talepleri de ayakta tedavi talepleri ile aynı şekilde yapılacaktır.