Yurt Dışı Seyahat Sağlık Sigortası

Seyahatlerinizde kaygı taşımayın.

Yurt Dışı Seyahat Sağlık Sigortası

Yurt Dışı Seyahat Sağlık Sigortası ile hem sağlığınızı, hem de kaza, bagaj kayıp, vize iptali, uçuş gecikmesi gibi durumlarda seyahatinizi güvenceye alırsınız. Keyifle seyahat eder, kaygı taşımazsınız.

Yurt Dışı Seyahat Sağlık Sigortası broşürü için tıklayınız.

Avantajlar

  • Seyahate gidemediğiniz durumda seyahatinize 24 saat kadar sürede iptal edebilirsiniz.
  • Vergi avantajı elde edersiniz.
  • Katılım Sağlık ile faizsiz sigorta güvencesine alınırsınız.


Sigorta Kapsamı

  • Sigorta süresi seyahat süresine göre belirlenir.
  • 65 yaş üstü sürprimle, reşit olmayanlar veli izniyle sigortalanır.
  • Seyahate gidilemediği durumda en az 1 gün önceden haber verilerek ödenen katkı primi iade edilir.
  • Katkı prim ödemeleri Albaraka Türk ve Kuveyt Türk Katılım Bankaları hesaplarından ve tüm kredi kartlarından peşin ödenir.

Katılım Emeklilik ve Hayat A.Ş. de Faizsiz Sigorta Anlayışı ve Faizsiz sigorta prensiplerine uygun hizmet alırsınız. Tüm ürünlerimizde fonlarınız Faizsiz sigorta prensiplerine uygun yatırım araçlarında değerlendirilir.

Sağlık Sigortası genel şartları için tıklayınız.

Bilgilendirme Formu için tıklayınız.

Teminatlar

Yatarak Tedavi Teminatı

Teminat Limitleri
Tıbbi Tedavi Teminatı 30.000 Euro
Yaralanma veya Ciddi Hastalığa Bağlı Acil Tıbbi Tahliye ve Nakil 30.000 Euro
Cenaze Nakli 30.000 Euro
Tıbbi Tedavilerden Sonra Transfer Masrafları Ekonomi Sınıfı Uçak Bileti
Yaralanma veya Ciddi Hastalığa Bağlı Konaklama Süresinin Uzatılması 4* Otel / Maksimum 7 Gün
Yaralanma veya Ciddi Hastalığa Bağlı Tedavi Nedeniyle Aile Üyelerinden Birinin Konaklaması 4* Otel / Maksimum 7 Gün
Yaralanma veya Ciddi Hastalığa Bağlı Tedavi Nedeniyle Aile Üyelerinden Birinin Transfer Masrafı 4* Otel / Maksimum 7 Gün
Bagaj Kaybı 500 Euro
Nakit Avans 500 Euro
Gecikmiş (12 Saat ve Üstü) veya Zarar Görmüş Bagaj 200 Euro
Çifte Rezervasyon Nedeniyle Gecikme 200 Euro
Aktarmalı Uçuşun Kaçırılması Nedeniyle Gecikme 100 Euro
Katılımcının Tur İptali (Zorunlu Hallerde) Max. 1000 Euro
Vize Reddi Vize Bedeli
Bilgi ve Organizasyon Hizmetleri Sınırsız

Yardımcı Olalım

Bireysel Emeklilik ile ilgili ihtiyacınız olan araçlar için yardımcı olalım.

Vergi Avantajı Hesaplama

Sigortanız ile elde edeceğiniz vergi avantajı kazancınızı hesaplayalım.

Hesapla
Daha fazla yardımcı olalım

İşlemlerinizi Tamamlayalım

Acenteler

Size en yakın acentemize gelin, işlemlerinizi hızlıca tamamlayalım.

Bul

Banka Şubeleri

Size en yakın anlaşmalı bankamıza gelin, işlemlerinizi hızlıca tamamlayalım.

Bul

Sıkça Sorulan Sorular

Seyahat Sağlık Sigortasını kimler alabilir?

18-65 yaş aralığında ve Türkiye’de yerleşik ikamet edenler alabilir. 66 ile 74 yaş (dahil) arasındaki sigortalılar %50 ilave primle (sürprim), 75 ilâ 85 yaş (dahil) %150 ilave primle (sürprim) sigortaya dahil olabilirler. Ancak 66 yaş ve üstü kişilerin tıbbî masrafları, poliçe önyüzünde belirtilse dahi, sigorta teminatı kapsamı dışındadır. Reşit olmayan çocuklar ancak velilerinin yazılı izninin sigorta şirketine iletilmesi halinde sigortalanabilirler.

Yatan hasta için Tıbbi Hasar Talepleri nasıl yapılmalıdır?

Sigortalının hastaneye yatmayı gerektiren tıbbi hasar talepleri için poliçe üzerinde verilen telefon numarasından Asistans Şirketini araması gereklidir. Tüm masraflar Asistans Şirketi tarafından önceden onaylanmalıdır; ancak Sigortalının bildirime muktedir olmaması durumu müstesnadır, bu durumda Asistans Şirkete mümkün olan ilk fırsatta ulaşılmalıdır.

Ayakta tedavi için Tıbbi ve Tıbbi Olmayan Hasar Talepleri nasıl yapılmalıdır?

Yatan hasta olarak hastaneye kabul gerektirmeyen, örneğin doktor muayenesi, ilaç veya röntgen gibi tıbbi hasar talepleri için Sigortalının bu masrafları direkt kendisinin ödemesi ve ikamet edilen ülkeye döndüğü zaman da bunların geri ödenmesi için başvuruda bulunması gereklidir. Tıbbi olmayan hasar talepleri de ayakta tedavi talepleri ile aynı şekilde yapılacaktır.

Seyahat Sigortası poliçelerine asistans hizmeti dâhil midir? Asistan şirketin iletişim bilgileri nedir?

Tüm yurt dışı seyahat sağlık poliçelerine asistans hizmeti dâhildir.

Asistans Şirket: Remed Uluslararası Destek ve Danışmanlık Hizmet Ve Tic. A.Ş.

Asistans Şirketine ulaşmak için, poliçeniz üzerinde de belirtilen + 90 212 371 0727 no'lu telefonu arayabilirsiniz. E-posta: alarm@remed.com.tr

Referans numarası olarak kullanılacak olan poliçe numaranızı hazır bulundurunuz.

Tedavi Masrafları Tazminat Talepleri İçin gerekli olan evraklar nelerdir?
  • Seyahat bilet fotokopisi
  • Kimlik fotokopisi
  • Seyahat edilen ülkeye giriş ve çıkış damgasının basılı olduğu ve pasaport sahibi bilgilerini içeren resimli pasaport sayfalarının fotokopisi
  • Şikayeti, anomnezi/hikayeyi, konulan teşhisi ve uygulanan tedaviyi içeren epikriz/doktor raporu, tüm tetkik sonuçları ve reçete
  • Sağlık kurumlarına yapılan ödemelere ait faturaların asılları ve ödeme dekontları
  • Tazminat beyan formunun eksiksiz tanzim edilmiş örneği.
  • Ayrıca poliçede belirtilmişse, Seyahatin İptali/Gecikmesi/Rötarı ve/veya Bagajın Kaybı/Gecikmesi tazminat talepleri İçin gerekli evrakları Asistans Şirketinden temin edebilirsiniz.