Tam Katılım Sağlık Sigortası

Tam Katılım Sağlık Sigortası ile başınıza gelebilecek beklenmedik bir sağlık problemi veya geçirdiğiniz bir kaza sonucunda fark ücreti ödemeden sağlık hizmetlerinden yararlanabilirsiniz.

Neden Tam Katılım Sağlık Sigortası Sahibi Olmalıyım?

Herhangi bir sağlık problemi veya geçirdiğiniz bir kaza sonucunda ayakta ya da yatarak alacağınız sağlık hizmetleri karşılığında ödeyeceğiniz fark ücretini teminat altına alıyoruz.

Tam Katılım Sağlık Sigortam neleri karşılar?


Medline Ayrıcalığıyla Acil Ambulans ve Tıbbi Danışmanlık Hizmeti 
Acil durumlarda Medline güvencesindesiniz. Siz ve poliçeniz kapsamındaki aile üyeleriniz acil durumlarda 444 12 12’yi arayarak 7/24 Doktorlu Kara Ambulansından ilave ücret ödemeden yararlanabilirsiniz. 
Üstelik tüm durumlarda Medline doktorlarına 7/24 telefonda ulaşarak ücretsiz sağlık danışmanlığı alabilirsiniz.

Vergi Avantajım Ne Olur?

Ücretli çalışansanız; kendiniz, eşiniz ve küçük çocuklarınız için ödediğiniz primlerin tamamını, aylık brüt ücretin %15'ini ve brüt asgari ücretin toplam tutarını aşmamak kaydıyla vergi indiriminde kullanabilirsiniz.
Serbest meslek sahibiyseniz; kendiniz, eşiniz ve küçük çocuklarınız için ödediğiniz primlerin tamamını yıllık beyan edilen gelirin %15'ini ve brüt asgari ücretin yıllık toplam tutarını aşmamak kaydıyla vergi indiriminde kullanabilirsiniz.

Nasıl Başvururum?

Bugün Tam Katılım Sağlık Sigortası’ndan faydalanabilmek için size en yakın Albaraka Türk veya Kuveyt Türk Katılım Bankası şubesine veya yurt genelindeki Katılım Emeklilik Acentelerine başvurmanız yeterlidir

Nasıl Ödeme Yaparım?

Katkı prim ödemelerinizi Albaraka Türk ve Kuveyt Türk Katılım Bankaları hesaplarından peşin; tüm kredi kartlarından peşin veya anlaşmalı kredi kartlarından 9 eşit taksitle ödeyebilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular

Tam Katılım Sağlık Sigortası genel şartları için tıklayınız.

Tam Katılım Sağlık Sigortası özel şartları için tıklayınız.

Lütfen hekiminizin Tam Katılım Tamamlayıcı Sağlık Sigortası ile anlaşması olup olmadığını randevu talebiniz esnasında teyit ediniz.

Canlı Destek Merkezi Sonlandır

Müşteri temsilcimizin size daha iyi hizmet verebilmesi için lütfen bizimle aşağıdaki bilgileri paylaşınız.

Müşteri temsilcilerimiz hafta içi 09:00 - 19:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

Görüşmeniz sonlandırıldı

Müşteri temsilcimiz ile yaptığınız görüşme ile ilgili memnuniyet düzeyinizi lütfen belirtiniz.

Değerlendirmeniz için teşekkür eder, hayırlı günler dileriz.