İletişim / Öneri Formları

Şikayet, öneri ve taleplerinizi,

  • 0850 226 0 123 nolu Çağrı Merkezimizi arayarak

  • Sistemimizde bulunan öneri ve talep formunu doldurarak

  • Faks veya mektup göndererek ( Faks: 0216 692 11 22 ) İletebilirsiniz.

  • Kurum bünyesinde gerçekleşen ya da kurum personelinin dâhil olduğu kural dışı işlemler ve benzeri eylemlere ilişkin sahip olduğunuz bilgileri ihbar formunu kullanarak kimlik ve iletişim bilgilerinizi paylaşmadan iletebilirsiniz.

Şikayet, öneri ve talepleriniz 2 iş günü içerisinde değerlendirilecek ve 15 iş günü içerisinde sonuçlandırılarak sizlere bilgi verilecektir.

Canlı Destek Merkezi Sonlandır

Müşteri temsilcimizin size daha iyi hizmet verebilmesi için lütfen bizimle aşağıdaki bilgileri paylaşınız.

Müşteri temsilcilerimiz hafta içi 09:00 - 19:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

Görüşmeniz sonlandırıldı

Müşteri temsilcimiz ile yaptığınız görüşme ile ilgili memnuniyet düzeyinizi lütfen belirtiniz.

Değerlendirmeniz için teşekkür eder, hayırlı günler dileriz.